Episodul 4 – Next generation: Tasha and Bubu

,, Nu ştiu ce-i cu mine! Nu tună, nu fulgeră, dar am ameţeli şi un marIMG_20150104_155216e disconfort… Doamne, ce-o mai fi şi asta? De unde au apărut şi creaturile astea – nu ştiu cum, altfel, să le zic – două? Vai de mine, după atâţia ani, în care credeam că nu se va întâmpla, am reuşit şi eu să am pui? Aşa zice ea, că sunt puişorii mei! Dar nu seamănă deloc cu ăia care ies din incubatorul cel mic, de pe măsuţa din hol! Seamănă, leit, cu mine, ăştia doi! M-a prins total nepregătită, ce mă fac eu, acum…? Am văzut la ea, cum îngrijeşte puii ăia, mititei. Ia uite, cum se bucură ea, de parcă nu ştiu ce mare minune am făcut eu!”

,,Sunt tată, sunt tată! Mironosiţa, m-a făcut fericit! Ea nici nu-şi dă seama de asta! Am o fetiţă şi un băieţel, deşi nu seamănă deloc cu mine. Par să semene cu ea, dar caracterul?

10556323_842443022485313_1500700333901706872_n

Bubu

Că, până la urmă, asta-i cel mai important, aşa am auzit eu pe aici, vorbindu-se, că ar conta foarte mult caracterul. Da, băiatul este sigur al meu, că are bun simţ, se vede de pe acum. Fata e năzdrubănă, îi seamănă maică-sii, e clar! Deh, trebuie să-mi mai schimb şi eu comportamentul, de acum, că sunt un adevărat cap de familie. O să-mi caut şi serviciu, dacă va fi nevoie, ca să-i întreţin, că aşa face un tată adevărat, nu?  Oricum, nu mai plec prin altă ogradă, asta să se ştie! Că haimanalele alea, pe la care mai umblam eu, nu mi-au făcut, niciuna, bucuria de a-mi aduce urmaşi. Aoleu, aud că ar vrea să-i dea unor prieteni, ce mă fac? Nu pot să le spun cât de mult îmi iubesc copiii! Uff, ce bine, nu-i lasă fata… Nici el nu vrea să-i dea, sper să o convingă şi pe cutra asta, care o ţine sus şi tare că râde lumea de ei, că este frig afară, şi trebuie să îi ţină şi pe ei în casă. Bine, am să mă mut eu afară, numai să nu-i ducă de aici pe copii! Şi să nu îi scoată afară, pe gerul acesta! Doamne, ce mă fac eu acum? E musai să-mi găsesc de lucru, ne trebuie bani mai mulţi, pentru vaccinuri, pentru bobiţe pentru căţeluşi mici… am să muncesc mai mult căci, uite, au început să apară puişorii pe măsuţa din hol, aşa că tot eu voi ajuta să îi strângem, atunci când se vor împrăştia. Că, în gospodăria noastră, toată lumea munceşte, doar nu o să stau degeaba, că nu sunt un tată denaturat…

1800304_983215001741447_7349293147410877874_n

Bubu

Uite, ne face ciorbiţă, se învaţă şi ei să mănânce, căci ea face o ciorbiţă destul de bună. Lasă, că am văzut eu, uneori nu este chiar gustoasă, el o face încă şi mai bună… Nu m-au scos de tot afară, îi aud că mă mai lasă şi pe mine, că este nevoie, altfel, cum îi voi putea educa pe copii? Fiindcă mă-sa deja s-a plictisit de ei, dar eu, nu! Deşi eu tot ies, alerg de acolo-colo, mai fac gălăgie prin curte, să nu creadă niscaiva oameni răi că nu are cine îngriji gospodăria, când ei sunt la serviciu… Pot spune că suntem o familie destul de fericită. Cel mai bine este când vine fata acasă. Şi vine tot mai des acum, de când cu ăştia, micii. Ne face baie la toţi, ne pieptănă… e adevărat, este şi un pic mai severă, nu ne permite tot felul de prostii. Deşi, eu l-am învăţat deja pe Bubu că marcarea teritoriului este deosebit de importantă pentru noi, băieţii.

IMG_20160104_120710

Tasha

Pe Tasha a învăţat-o mă-sa mai mult să doarmă, dar ea este atât de nebunatecă, nu prea ai ce să-i faci, când o apucă cheful de joacă întoarce toată casa pe dos. Seamănă cu mă-sa, când era mică. Dar băiatul, leit îmi seamănă! Doarme tot aşa, pe spate, ca mine, şi are prea mult bun simţ. Când se uită mă-sa urât la noi, nu ne apropiem niciunul de castronul cu mâncare. Ea crede că ne temem, nu ştie că este vorba de maniere… eu îmi iau băiatul, mai dăm o tură pe afară. Acum, l-am dus pe la vecinii din deal, au una frumuşică, foc. Trebuie să-l învăţ pe băiat cum se fac marile cuceriri. Ne-ar prinde bine o înrudire cu ei, căci au multe oi, şi miei au. Dar cel mai mult îmi plac mie câţele alea năroade, care mai zboară prin curtea noastră. Eu le imobilizez, îi anunţ, apoi ea vine şi le ia, o strigă pe vecină şi i le înapoiază. Sunt atât de mândru! Şi atâta de modest, sunt!’’

 

Acest articol a fost publicat în "Ham!" saga. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Episodul 4 – Next generation: Tasha and Bubu

  1. fosile zice:

    Ce frumoşi sînt!
    Sa vă trăiască!

    Apreciază

  2. ecaleopi zice:

    Mă bucur pentru că îi îndrăgiţi. Vă mulţumesc pentru comentariu!

    Apreciază

  3. opantazi zice:

    Sunt minunaţi! Mi-au făcut după-amiaza mai frumoasă. Mulţumesc! 🙂

    Apreciază

  4. cafeauata zice:

    Candva am fost „bunica” pentru 5 peckinezi. Am fost distrusa dupa fiecare. Experiente unice, zic eu. Sa fie sanatoasa si mamica si puiutii, sa va bucurati de fiecare zi!

    Apreciază

  5. ecaleopi zice:

    Pentru că există oameni care gândesc astfel, am scris eu, cred, articolele. Urmează. Mulţumesc frumos pentru comentariu!

    Apreciază

  6. mopana zice:

    Atat de frumos si din inima ❤

    Apreciat de 1 persoană

  7. Pingback: Episodul 6 – Legi | ecaleopi

Lasă un răspuns

