Frumoasa (păroasă) și bestia (chelioasă)

0b27ffa036a10addb78d2311ff122ec2

.

Plouă ca în versurile bacoviene, e timp de gânduri multe, e timp de poveşti. Cu zâne şi zmei, cu feţi frumoşi şi cloanţe, care mai de care mai cotoroanţe…
Îmi face dor de Casablanca  ploaia de acum, mă duce cu gândul la scena despărţirii de pe aeroport, dintre Humphrey Bogart şi Ingrid Bergmnan…
 *
Telefonul ţipă, sămi spargă timpanul. Ce o mai vrea şi Crina? 
 Fată, vezi cum îţi stabileşti programul pentru vara următoare, că ştii doar că băieţii au luat bilete la mare!
 Să fii tu sănătoasă, eu am început deja pregătirile. Ai face bine şi tu! Vezi ce produse îţi alegi de data asta, să nu mai păţeşti ca astă-vară ! Ai ,,dat gata’’ o plajă întreagă, nu cred că mai este cazul să te repeţi!
– Lasă, fată, că ştiu eu ce fac, nu trebuie să mă înveţi tu! Că, de la atâtea ieşiri, m-am mai emancipat şi eu, ce naiba…
Mai trăncănim, despre una, despre ailaltă.
Uite, că mi-a prins bine, mi se face chef să mă pregătesc pentru la vară. Gata cu costumul ,,dintr-una’’, am văzut că nu se mai poartă. Îmi voi lua unul frumos-frumos, din două piese. Problema este alta, ce mă fac cu ,,pădurea nebună’’, căci astă vară norocul meu a fost că nu am avut bani să plătim un bilet pe o perioadă mai lungă, aşa cum am reuşit acum, căci aş fi fost, toată, numai păr, până la plecare. În plus, mustaţa asta a mea are o viteză de creştere direct proporţională cu vârsta. Degeaba mă chinuiesc cu penseta, cu creme, a naibii, în două zile este la loc. Asta e, am recunoscut întotdeauna că, brunetă fiind, podoaba păroasă prezintă nu doar avantaje, aşa cum este cazul cu cea capilară, ci şi profunde inconveniente, în celelalte părţi ale corpului.2f700680dd4eb06a805a3974aee8ec24
Zic, să mai văd şi eu o tehnică, ceva mai mult decât până acum, o exista ceva mai bun… Ce o mai fi şi asta, lumină intens propulsată – epilare IPL? Acum aflu pentru prima oară. Este prezentă în şaizeci de țări, printre care şi la noi, dar eu habar nu aveam. Rău sunt în urmă… Milioane, vreo patru, de utilizatori, dar vor fi curând plus unul, pentru că îmi iau şi eu aparat de epilat din acesta, musai. Îmi fac o epilare definitivă, că nu se mai poate!
*
Plouă nesfârşit de câteva zile. Latră şi se agită tare căţeluşii  mei, să mă scoată la poartă. Se agită aşa de tare, încât ies repede, să văd ce se întâmplă. Înainte de a ajunge să trag zăvorul portiţei, o chelie luceşte pe deasupra acesteia. Pe cine naibii cunosc eu cu chelie? Pe nimeni.
– Hai, fată, că ne udă ploaia până la piele!
Era Crina, cu al său soţ… chel.
Intrăm repede în casă şi, îainte să întreb, vecina răspunde mirării mele mute:
– Să vezi ce păţirăm! Am cumpărat de la magazinul din colţ două creme: una pentru epilat, pentru mine, că ştii ce mi s-a întâmplat astă-vară cu ceara aia, şi alta pentru regenerarea părului, pentru bărbatu-mio, că m-am gândit să-i iau şi lui o cosmeticală, să-l ,,bag în seamă’’. I-am luat una pentru creşterea şi regenerarea părului, că avea o cădere ,,en gross’’, în ultimul timp. Ce crezi, fată, că nu ştiu cum naiba am făcut, cred că vânzătoarea aia mi le-a spus greşit, că eu nici n-am mai citit pe cutii. Eu m-am folosit de crema pentru regenerare, iar el pe ailaltă, epilatoare. Şi aşa ne trezirăm: el chel , iar la mine, uită-te şi tu, cum îmi crescu părul ăsta pe faţă, cu mustaţă, cu tot! Să vezi ce am pe mâini, parcă sunt maimuţă, că naiba ştie ce efect avu asta, pe tot corpul, de când îmi făcui duş…  
 
Merg la vecini, să îi ajut. Căci, pentru 679 lei, mi-am luat un epilator IPL Silk’n Glide 50K. Chiar dacă este cel mai micuț, este cel mai comod și mai atrăgător. Mi-am călcat pe ,,portofel’’ şi am luat încă unul unul, de cadou, Crinei. silkn-glide
– Fată, ce naiba! Se sperie Crina, inutil, de impulsul luminos emanat de aparat.
– Stai liniştită, aşa lucrează aparatul!
– Au! Şi iar se trage în lături, asta ce mai e? Vine căldură, dacă mă ard? Şi mă furnică, parcă mă şi apasă, aşa…
După o primă şedinţă, îi explic cum se foloseşte, şi o las.
*
Plouă, căţeii latră la poartă, ies iarăşi: două chelii. Nu cunosc o chelie, darămite, două!
Crina, plângând, alături de al ei soţ:
– … Că, dacă mie nu mi-a căzut părul de pe picioare, am zis că nu-i bun aparatul ăsta, şi am zis să fac o probă pe cap, că-mi plăcea cum furnica, parcă făceam un masaj, şi el a zis că vrea şi el, şi i-am făcut. Apoi, în fiecare zi ne făceam masaj cu el, nu mai credeam că o să cadă vreun fir de păr. Şi, când acolo, au căzut! Toate. De nu mai avem păr pe nicăieri.
După ce îi liniştesc şi îi împac, rămân cu ale mele.
Îmi încep, şi eu, ,,masajul’’. Peste tot, pe corp, pe unde se găsesc fire. Sunetul uşor îmi gâdilă urechea.
* 
Plouă ca în versurile bacoviene, e timp de gânduri multe, e timp de poveşti. Cu zâne şi zmei, cu feţi frumoşi şi cloanţe, care mai de care mai cotoroanţe…
Îmi face dor de Casablanca.
Mai sunt destule fire de păr, nu au dispărut cu totul.
Îmi vine în minte replica de film de la Hollywood: ,,poate nu azi, poate nu mâine, dar în curând, şi pentru tot restul vieţii tale!’’
 
Articol scris pentru SuperBlog 2015.
Acest articol a fost publicat în SuperBlog. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Frumoasa (păroasă) și bestia (chelioasă)

  1. Pingback: Șeherezada SuperBlog 2015 | ecaleopi

Lasă un comentariu