Rază de soare

Vă place să primiţi cadouri?  Sunt convinsă că există o unanimitate pozitivă, în răspunsurile la această întrebare. Prietenii apropiaţi ne cunosc bine, oferindu-ne cadouri pe care speră să le apreciem mult. Cadourile sunt în strânsă concordanţă cu percepţia lor asupra noastră, formată pe parcursul relaţiei dintre noi. De câte ori nu se întâmplă ca unele cadouri să fie nedorite, nepotrivite gustului sau aşteptărilor noastre ?

Ce gen de ,,beneficiar’’ sunteţi ? Probabil că, în copilărie, aţi fost genul care primea păpuşi, sau maşinuţe. Probabil că, în adolescenţă, aţi fost genul care primea flori, sau haine, posibil chiar şi cărţi sau, potrivit etapei de dezvoltare informatică, tot felul de produse în domeniu. Apoi, ca adulţi, gama cadourilor se diversifică.

Eu nu sunt una dintre cele mai cochete femei, orientată spre cosmetice. Dar le admir mult pe acelea care sunt astfel. De exemplu, în genul de cadouri pe care prietenii mi le dăruiesc la ocazii, se regăsesc mai degrabă produse de utilitate casnică, oale, crătiţi, şi alte de-astea. Şi asta nu se datorează faptului de a fi eu vreo strălucită gospodină, ci pentru că, aşa cum am mai spus, această percepţie o au ei asupra dorinţelor mele.

La ultima aniversare însă, am constatat, intrigată, că am primit un cadou destul de ciudat chiar şi pentru aşteptările mele: o cutie neagră din carton, frumos împodobită cu buline argintii, fiind o incitantă carte de vizită pentru ceea ce mi s-a arătat în interior, atunci când am deschis-o. Sticluţa rotundă, cu un finisaj mat, de culoare violet, ce îi conferea un aspect luminos, era pusă în evidenţă de dungile asortate cutiei. Pe partea din faţă a flaconului exista un sigiliu parcă de ceară. Avea un aspect magic sticluţa, datorat şi capacului decorat cu sclipici. Nerăbdătoare, dar cu multă atenţie, am deschis-o, iar simţurile mi s-au lăsat învăluite de aroma orientală care m-a cuprins. Parcă ar fi fost arome pe note, note de top, de vanilie tahitiană, mosc, bujor. Se desprindeau note de mijloc, de vanilie Bourbon de Madagascar, mosc şi petale de iasomie, precum şi note de bază de vanilie mexicană, mosc şi chihlimbar. Mi-am aplicat imediat pe piele magica licoare şi am constatat, mai apoi, că nici după vreo cinci, şase ore de la aplicare, aroma nu dispăruse. Era minunatul parfum Katy Perry.

Am fost curioasă să aflu mai multe despre povestea acestui parfum şi, documentându-mă, am găsit-o pe frumoasa şi fermecătoarea Katy Perry, promovându-l.  Vesel şi jucăuş, este imaginea laturii fantastice a acesteia, imagine care este şi a companiei producatoare. Am fost pătrunsă de magia acestui parfum, când am văzut cum Katy, un adevărat magician, combinând în pălăria magică o pisicuţă, luna şi stelele, obţine acest parfum Mad Potion. Colecţia Katy Perry Mod Potion este compusă din Eau de Parfum în varianta de 100 ml, în variantă de 50 ml şi deodorant Natural Spray.

Mi-am imaginat atunci cum ar fi dacă şi eu, inspirată de această magie, aş crea un parfum. Dacă din mixul rezultat din personalitatea lui Katy, pe de o parte o profesionistă, serioasă şi conştiincioasă în carieră, având cealaltă latură a personalităţii sale expansivă şi nebunatecă,  a rezultat acestă minunată poţiune, eu aş putea încerca ceva asemănător ? Cu un pupic şi un zâmbet, ea mă atrage într-o lume fantastică.

Parfumul acesta a declanşat magia din mine, mi-aş dori să fiu şi eu un magician, să pot adăuga în pălăria magică petale de crizanteme, care îmi plac cel mai mult, combinate cu multă dragoste, aromate cu poveşti cu valuri sparte de ţărm şi apus de soare şi ţipete de pescăruşi. Oare ce fel de poţiune ar rezulta?  Şi, aşa cum lui Kate i-a trebuit, pentru perfecţiune, să se cuibărescă într-o semilună, m-aş aşeza şi eu pe o rază de soare, sau pe un val din mare? Poate m-aş topi, sau m-aş contopi, şi aş deveni una cu aroma creată.

Poate, cine ştie, iubirea, pierdută prin cotloanele vremii, ar renaşte.

Dintr-o rază de soare, pe un val de mare…

Am scris acest articol pentru SuperBlog 2015.

Acest articol a fost publicat în SuperBlog. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Rază de soare

  1. Pingback: Șeherezada SuperBlog 2015 | ecaleopi

Lasă un comentariu