Creditează-mă!

Mare lucru, mare, să ai credit, în zilele noastre!

Reputaţia este inseparabilă de personalitatea fiecărui om. Da, este o trăsătură de caracter care influenţează creditul primit de fiecare dintre noi, de la cei din jur. În funcţie de creditul pe care îl obţinem ne putem făuri vise şi clădi planuri.

Oricum ar fi ea, reputaţia este, în majoritatea situaţiilor, construită. De noi înşine, prin acţiuni, ori inacţiuni, atitudini sau raportări. Creditul, la început prezumtiv, poate fi confirmat, amplificat prin perseverenţă, ori complet pierdut.

În ultima vreme se dezvoltă mult activitatea online, dorim să ne extindem aria de activităţi pe care le desfăşurăm. Chiar Corina Ozone afirma că ,,online-ul este un canal de comunicare absolut inevitabil şi obligatoriu’’. Printre cele mai frecvente căi de a o face se află blogging-ul. Nu-i o treabă deloc uşoară, aceasta. Căci domeniul ales îţi poate crea o reputaţie care să te ajute, ori să te încurce. Ar fi un bun exemplu acela de a-ţi putea calcula în mod corect scoring-ul sau, cum se spunea pe vremea când eu lucram în domeniu, bonitatea. De la nişte specialişti în brokeraj bancar mi-a venit ideea acestei paralele: AVBS Credit. detalii-obtinere-franciza-AVBS-Credit-150x150Au o echipă care te ajută în găsirea celor mai avantajoase soluţii de creditare. De la ei mi-a venit ideea că, iată, în urma calculării unor indicatori, cu ajutorul cărora se află scoring-ul pe care îl realizezi, poţi obţine un punctaj care să nu poată asigura un credit pentru tine, la o anumită instituţie bancară, în funcţie de cerinţele acesteia la un moment dat, dar care îţi poate oferi soluţia la o altă instituţie, dacă scoring-ul corespunde cerinţelor acesteia din urmă. Cam aşa, şi cu blogging-ul.

Pot eu bate câmpii, mult şi bine, dacă temele alese de mine nu sunt de interes pentru unii cititori, azi. Pot deveni însă de interes mâine. Aceştia îmi vor acorda creditul atenţiei lor, pe când alţii nu vor deschide niciodată pagina mea. De mine, de tine, depinde dacă primim credit dar, mai ales, dacă reuşim să îl menţinem şi multiplicăm. Pe blog, creditul se obţine cu multă greutate. Indicat ar fi să apelezi la ajutoare, dacă nu te descurci, să fii cât mai mult conectat, să realizezi parteneriate. În cazul meu, mi-ar fi util un parteneriat cu un oltean. Astfel, aş putea participa la cât mai multe campanii, care să atragă o mulţime de cititori, din toate domeniile. Oare, bloggerii consacraţi mi-ar putea acorda consultanţă gratuită, aşa cum procedează cei de la AVBS, în domeniile lor? Căci au mai multe domenii de consultanţă în creditare: credite de nevoi personale, credite ipotecare, pentru construcţii, pentru IMM-uri, dar şi soluţii de refinanţare sau programul guvernamental ,,prima casă’’. Nu pot, studiind oferta de franciză a celor de la AVBS, să nu mă gândesc dacă aceasta nu ar putea fi aplicată cu succes şi în domeniul blogging-ului. Ar putea fi adaptată franciza? Aş putea deveni francizatul unui blog de top, într-un mod în care AVBS se oferă să o facă, la rândul său, în domeniul financiar?

parteneri-1

Este nevoie de un mare efort în menţinerea nepreţuitului credit moral, care sintetizează întreaga noastră viaţă. Nu atât de mare, efortul, pe cât este acela de a obţine o soluţie de creditare cu sprijinul celor 300 de brokeri, prin cele 56 de francize din toată ţara, de la AVBS. Aş putea să iniţiez şi eu o campanie de menţinere pe blog, într-un clasament lunar, a cititorilor mei cei mai consecvenţi, aşa cum procedează ei, pentru a stimula interesul acestora. Ori, aş putea să prospectez piaţa online, să gândesc articole în funcţie de cerinţe, aşa cum fac brokerii.

Am pierdut bani? Vom reuşi să-i restituim, înainte de a ne afla toată lumea. Am pierdut credibilitatea online? Nu ştiu, zău, ce ar putea fi de făcut, pentru a o recâştiga?

Vom reuşi să primim şi dobândă, la creditul moral? Desigur, da! Fixă, ori variabilă, ca şi consecvenţa cu care ne vom răsplăti cititorii. Exact aşa cum specialiştii AVBS sunt consecvenţi în activitatea desfăşurată. Perioada de timp? Aşa cum şi ei o fac, în funcţie de cerinţele celor ce investesc încredere în noi, acordându-ne-o, deseori, în avans!

Mare lucru, azi, să ai credit!

AVBS-CREDIT1

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2016!

 

Acest articol a fost publicat în Spring SuperBlog 2016. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Creditează-mă!

  1. Nu sună deloc rău să devii francizatul unui blog de top… foarte bună ideea! 🙂
    Poate că în curând vom auzi de primul blogger care acordă franciză în blogging – rețeta de succes în blogging!
    Eu cred că se poate recâștiga și credibilitatea pierdută, cu greu, dar orice e posibil!
    Mulțumim pentru articol și mult succes!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Pingback: Final de Spring SuperBlog 2016 | ecaleopi

  3. Pingback: SuperBlog | Proba 16. Cum câștigi credit în mediul online?

Lasă un comentariu