Final de Spring SuperBlog 2016

Nu-i uşor să scrii ,,cu temă’’. Nici imposibil însă, nu-i.

Am încercat  să schimb proporţiile timpului  meu. Nu am reuşit atât de bine, după cum s-a văzut… Ce să fac, ăsta-i sufletul meu românesc, uneori se plimbă prea mult, aiurea, prin casa de vis. M-am lăsat apoi purtată prin sângeriul macilor asupra lansuperblog-spring-logo-01ului de grâu. Şi cât de frumos a fost, pentru mine, să-mi reamintesc gigica! Aproape că uitasem povestea lui Dumbo, pe care, cândva, am ştiut-o ,,pe de rost”. Deşi a venit ,,omul cu ciocănelul”, a trebuit să depun tot efortul pentru a-mi arăta respectul pentru cei care îl merită! Pentru a face faţă căldurii înăbuşitoare, mi-am reamintit apoi un drum în capitală într-o zi toridă, parcurs cu maşina fără aer condiţionat. Am umblat hai-hui prin lume, transformându-mă în lacrima ploii ce se scurgea pe fereastra mea, pentru a-mi aminti povestea. Şi, printre atâtea amintiri frumoase, cum aş fi putut uita singurele frezii primite în dar de ziua mea, adevărate, fără a fi o păcăleală? Am încercat să-i duc pe tinerii simpli din satul meu intr-un loc de excepţie, şi nu cred că am reuşit să o fac aşa cum ar fi trebuit, era loc de mai bine… Am recomandat apoi cadoul ideal, în trecerea către o nuntă mult visată. Şi iar a trebuit să reamenajez locuinţa, după ce mai încercasem o dată, se pare că am făcut-o ceva mai binişor, de această dată. Ştiu sigur că nimeni nu ar fi reuşit să facă în doar trei minute ceea ce eu am făcut, cu adevărat…

Pentru toate astea îndrăznesc să vă solicit un credit, prin rândurile înşirate aici, pe pagina pe care, cine ştie, poate, citiţi.

header_2016

A fost frumos, a fost palpitant! Participarea la o asemenea competiţie îţi dă, pe lângă experienţă, o dependenţă. Dependenţa de a scormoni după idei, de a le îmbogăţi, de a le aloca o poveste. Iată de ce cred că merităm atenţie şi atunci chiar când scriem în cuvinte mai puţin alese, dar reuşind să exprime o idee de interes.

Nu am ştiut că din biblie este ,,la început era cuvântul’’, căci nu am reuşit să o citesc. Aş zice eu însă că ,,la început era ideea’’, fiindcă îndrăznesc să cred că ideea este cea mai importantă…

Am cunoscut şi citit minunate poveşti, exprimând minunate idei. Nu-i pot aminti pe unii fără a risca să jignesc, poate, pe alţii, care au oferit această frumoasă varietate de gânduri, începând de la primul participant, până la cel din urmă.

Locurile în clasament conteaza, evident, altfel, n-ar mai fi competiţie.

o-WOMAN-WRITING-facebook

De multe ori, nu am avut ideea. Alteori, nu am găsit cuvântul să o reprezinte aşa cum mi- aş fi dorit şi cum ar fi meritat. De foarte multe ori, nu a existat starea căci, fără ea, ce am face noi, ăştia, care ,,batem câmpii’’, pe aici? Nu am ştiut dacă juriul este mai interesat de un articol cu accent pe produs, sau admiră povestea, ori legătura dintre cele două. Deşi ne-au dat clare indicii prin intermediul criteriilor de jurizare. Un ,,supervizor’’ mi-a reproşat, în repetate rânduri: ,,nu-i bine aici, nu eşti pe temă!’’ Nu era însă chip să schimb ceva: ,,nu pot altfel, asta e! Mă mulţumesc şi cu mai puţine puncte, doar că trebuie să  scriu aşa, şi nu altfel!’’ Desigur, se putea mult mai bine dar, cum am zis, fiecare le avem pe ale noastre… Sunt bucuroasă că am încercat iarăşi. Sper că juraţii s-au distrat copios, mai ales atunci când am mai dat-o ,,în bară’’, sunt sigură că mi s-a întâmplat în careva dintre rânduri…

A fost frumos…  Spring SuperBlog 2016!

Acest articol a fost publicat în Spring SuperBlog 2016. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Final de Spring SuperBlog 2016

  1. Adriana zice:

    Și mi-a mai venit inima acasă. Jur că aș fi scris, dacă aș avea energie, tare asemănător concluziile acestui concurs. M-am gandit chiar la o varianta de a-mi contopi povestile din articole, dar am obosit atat de tare, incat mi-ar trebui o stare deosebita sa o pot face. Interesant concursul. Am gresit cu carul. Nu mi-a pasat. Cand sponsorul mi-a spus ca ei sunt companie de IT și nu au nevoie de povești triste, mi-am amintit ca asta observasem eu, in toamna, de ramasesem in minte cu o imagine induiosatoare, nu cu produsul. Am facut aceeasi greseala. Apoi am realizat ca prin povestile mele am castigat și pierdut, am pierdut la frumusete de romanca, dar și cateva puncte la flori, unde doream sa vin cu felul meu de a scrie, ca de aia eram in concurs. Apoi am fortat realitatile, folosindu-mă de experinte reale din renovari. Am incercat sa fiu eu și tot am simtit sageti cum ca nu am fost suficient de creativa. Asa ca, una peste alta, stiu ca am descoperit bloguri noi, cu scriitura aproape de felul meu de a fi care mă pot vindeca de nepotriviri. Si pentru asta sunt mult mai castigata. Sunt pe podium, cu toate astea nu-mi strig bucuria mai deloc căci simt ca nu e cazul. Asta nu inseamna ca nu mă bucur. Vorba ta, nu pot fi altfel și..nici n-ar fi prea bine. Alina zicea azi de replica aceea „modest esti, modest ramai”. Sper sa nu mă ghidez astfel in viata oricat adevar ar contine. Prefer sa pierd. Desi nuanta ei..am inteles-o perfect. Poate aici sta secretul, Ecaleopi, IN NUANTE…

    Apreciat de 1 persoană

    • ecaleopi zice:

      Aproape că nu am nevoie să aflu unele dintre ideile tale, par a fi un ,,deja vu”… Toate articolele mele, unite într-unul, aşa cum ai zis şi tu, la asta m-am gândit întotdeauna. Am dorit să spun acelora care vor citi cu multă atenţie că nu mai trebuie să afle multe despre mine, din articole reies părţi din viaţa mea. Na, că m-ai determinat să zic mai multe decât aş fi vrut! Ne citim!

      Apreciat de 1 persoană

      • Adriana zice:

        Stii, spre rușinea mea nu te-am citit mai deloc. Patru articole cu totul, unul la aspirator, altul cel cu tiganca, creditul și acesta…dar simt că ideile noastre se vor regasi, sau cine stie, rasfoindu-ne vom vedea personaje care parca se completeaza. Da, citind articolul de azi, cam asta era si ideea mea și nu mă mir deloc ca ai in minte acest lucru. Pentru cei care scriu povesti desprinse din realitati..e chiar firesc gandul acesta. Si-mi place enorm, e ca si cand nu mă mai simt singura. Seara faina..

        Apreciat de 1 persoană

  2. Interesant scris! Felicitari! :* sa ne vedem sanatosi si cu mai multa inspiratie in toamna… :*

    Apreciază

  3. szqwer zice:

    Felicitari, mie imi place cum ai scrfis, desigur nu stiu si nu cunosc cerintele furnizorilor …de idei pentru scris :-).
    Clasamentul final unde il putem citi?

    Apreciat de 1 persoană

  4. ecaleopi zice:

    Nu-i problemă. Tare mult mi-ar fi plăcut să te aud. Există o reluare/înregistrare?

    Apreciază

Lasă un răspuns

