Mami, pune Dumbo!

Parcă aş fi un strumpf răsturnat dintr-o cutie de carton, alături de o mică mulţime de alte creaturi asemenea mie. În subconştient simt teama de Gargamel, care tot caută să mă împiedice să revin în satul meu. Cam aşa mă simt cu această probă.

smurfs

Voi aţi avut televizor în copilărie? Da, da, vă cred că aţi avut, nu vă repeziţi aşa, la mine…  Eu însă priveam desene animate mai mult prin vecini, astfel încât frânturile din poveştile lor aproape au dispărut în neant.

Aproape am uitat aventurile Wylmei şi ale lui Betty, alături de faimoşii Fred şi Barney, din ,,The Flintstones’’. Poate că am uitat cât am râs alături de Popeye, marinarul cel veşnic ahtiat după spanac, dar şi după minunata Olive, ori cum am stat ,,cu sufletul la gură’’ atunci când Tom îl alerga pe Jerry, sperând în fericitul final al unei prietenii.

Lucrurile s-au schimbat atunci când a venit pe lume micuţa noastră. Am avut, printre primii din sat, un video. Am găsit puţine casete cu desene, însă mogâldeaţa, cum deschidea ochii, rostea primele cuvinte ,,mami, pune Dumbo!’’. Zilnic, vreme de câteva luni, am auzit aceleaşi trei cuvinte: ,,mami, pune Dumbo!’’. Mă bucuram când vedeam chipul micuţei liniştit, curios şi încântat, de fiecare dată când apărea Dumbo. Ajunsesem să învăţ pe dinafară aproape tot scenariul.

large

Sursa foto:weheartit.com

Am aflat şi eu cu câtă dragoste şi-a primit doamna Dumbo primul său pui, deosebit de ceilalţi pe care berzele i-au împărţit cu dărnicie. Cu câtă dragoste şi-a apărat aceasta puiul, riscându-şi propria libertate! Am aflat durerea umilinţei, dar şi puterea prieteniei. Odată Dumbo rămas orfan, Timothy a reuşit, cu un strop de magie, să-l determine să zboare, cu adevărat.

L-am iubit, iremediabil, pe Dumbo.

Ce temă provocatoare, pentru mine! Ce imbold pentru a încerca o reluare a copilăriei!

– Vino, repede! aud şoptindu-se în apropiere.

Soţul şi fiică-mea, secretoşi, mă spionează.

– La ce vă uitaţi aşa? Ce este atât de neobişnuit aici ?

– Mi-a spus tati că priveşti, de câteva zile, filme cu desene animate, şi nu l-am crezut. A vrut să mă convingă.

Cum să nu privesc, acum, când ,,Empire Film’’ mă atrage în lumea magică şi nu mai pot scăpa de acolo? Dar cine ar putea spune că îmi doresc să scap?

Acum, mă simt asemenea lui Maverick. Pentru că şi aceasta este o şansă în viaţă şi, recunosc, vreau să profit de ea!

Empire

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016!

Acest articol a fost publicat în Spring SuperBlog 2016. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Mami, pune Dumbo!

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 6. Animații care v-au marcat copilăria

  2. Pingback: Final de Spring SuperBlog 2016 | ecaleopi

Lasă un răspuns

